מדיניות החזרים
- החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ”ח – 1968, ו/או בכפוף למדיניות מפעילת האתר, כפי שתקבע מעת לעת.
- מובהר בזאת כי כל השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר כאמור בסעיפים אלו, תחייב את המזמין בדמי הובלה ובתוספת: 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבינהם. אם בעקבות ביטול עסקה, חברת האשראי גבתה מהעוסק תשלום עבור ביטולה, העוסק יכול לחייב את הצרכן על פי חוק להגנת הצרכן.
- ביטול עסקה וקבלת החזר כספי על מוצרים שאריזתם לא נפתחה או נפגמה, ניתן לבצע עד 14 ימים (שימו לב: לא ימי עסקים) מיום אספקתו/ם או מיום קבלת מסמך העסקה, לפי המאוחר מבניהם, כאשר מדובר במוצר/ים שנרכש/ו במחיר מלא, על מנת לבצע החזרת מוצר או החלפתו על המוצר/ים מוחזר/ים להיות באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש.
- הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי הובלה גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה נשלח זה מכבר.
- ביטול ייעשה בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל מפעילת האתר.
- ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר אך ורק בכרטיס האשראי איתו בוצעה ההזמנה באתר ובאופן בו בוצעה (כלומר, עסקה שבוצעה בתשלומים- תזוכה במספר תשלומים בהתאמה, ועסקה שבוצעה בתשלום אחד בודד- תזוכה בתשלום אחד בודד בהתאמה).
- במידה וישנה אי התאמה ו/או פגם במוצר אשר מקורו במפעילת האתר, מפעילת האתר מתחייבת לתקן את הפגם ו/או אי ההתאמה והכול בכפוף לכתב האחריות.
- מפעילת האתר רשאית להפסיק את מכירת המוצרים באופן מוחלט או זמני, או להגבילם, בין היתר בכל מקרה בו המשתמש לא שילם במועד תשלום שהוא חב בו או אם ראתה מפעילת האתר כי קיים חשש סביר שהרוכש לא יעמוד בתשלומים בעד המוצרים ואו במקרה בו המשתמש הפר את תנאי ההתקשרות עמה לרבות הוראות תקנון זה.