משלוחים מהירים לכל הארץ
שירות לקוחות זמין במסנג׳ר פייסבוק

משלוחים תוך 3 ימים

שירות לקוחות זמין

פריסה עד 6 תשלומים

טיפול בפטרת באמצעות לייזר: השוואות מחירים והמלצות

אחד מהטיפולים היעילים ביותר בפטרת הוא טיפול בפטרת באמצעות לייזר. לייזר לטיפול בפטרת הציפורניים - כל המידע על שיטת הטיפול, מחירים והמלצות.
תוכן עניינים

פטרת ציפורניים היא זיהום פטרתי הנגרם בציפורני הידיים ו/או הרגליים. זוהי תופעה נפוצה בהחלט שרמת השכיחות שלה באוכלוסייה עולה עם הגיל. הפטרייה מטבעה מתפתחת במצעים חמים ולחים ולכן נעליים סגורות מהוות מצע מצוין להתפתחות פטריות על הציפורניים. בנוסף, מקומות רחצה ציבוריים אף הם מהווים מקור הדבקות שכיח. פטרת ציפורניים מאופיינת בדרכי טיפול שונות. אחד מהטיפולים היעילים ביותר בפטרת הוא טיפול בפטרת באמצעות לייזר. לייזר ציפורניים – כל המידע על שיטת הטיפול, מחירים והמלצות.

תסמינים להתפתחות פטרת ציפורניים

פטרת ציפורניים עשויה להתבטא במספר צורות: התעבות של ציפורניים ושינויי צורה של הציפורן וכן שינוי הגוון הבריא לגוון צהוב, חום או לבן. במידה והפטרת אינה מטופלת, ניתן להגיע למצב בו הציפורן מתנתקת מהאצבע. 

פטרת ציפורניים אינה נחשבת למחלה, אולם, עלול להיגרם מצב בו הזנחת פטרת הציפורניים תביא להידבקות כפות רגליים בפטרת מה שעלול להוביל לזיהום חיידקי של עור כף הרגל.

איך נגרמת פטרת ציפורניים?

פטריה החודרת את הציפורן, גורמת לזיהום בציפורן. הזיהום מתחיל בנקודה זעירה תחת הציפורן ועם הזמן הנקודה הולכת ומתפשטת. קיימת חשיבות אם כן לטיפול בפטרת ציפורניים מוקדם ויפה שעה אחת קודם. 

זהו זיהום שכיח הגורם למראה כפות הרגליים לחוסר אסתטיקה כאשר הציפורניים עבות, כהות, מתפוררות או בעלות מספר שכבות. בנוסף, ישנן שינויים בברק הציפורן ובצבע הציפורן.

למעשה, לרוב הפטרת מופיעה כתוצאה של תנאי לחות וחוסר אוורור של אצבעות הרגליים והידיים או חוסר היגיינה. בנוסף, אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה או אנשים שיש להם פטרת בעור – בעלי סיכון גבוה יותר להידבק בתופעה.

יכולת ההדבקה של ציפורן נגועה

ציפורן נגועה בפטרת הציפורניים עלולה במהירות להדביק ציפורניים נוספות. בנוסף, קיים סיכון להידבקות בפטרת העור. לפיכך קיימת חשיבות לעצירת ההדבקה וטיפול בתופעה לצורך מניעת הידרדרות המצב.

טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר

טיפול לייזר ציפורניים מהווה חלופה יעילה ונטולת תופעות לוואי לטיפול התרופתי בפטרת ציפורניים. הקדמה הטכנולוגית שהביאה את טיפולי הלייזר לקדמת הבמה מציה טיפולי לייזר גם בתחום תופעת פטרת הציפורניים ככלי יעיל ואפקטיבי ביותר בעל תוצאות בדוקות וללא תופעות לוואי. 

מדובר בטיפול קצר שאינו מלווה בתחושת כאב או חוסר נוחות וכן מכיוון שזהו טיפול מקומי – אין כל חשש שיגרום לתופעות בלתי רצויות. זו העובדה שרבים בוחרים דווקא בשיטה זו לריפוי פטרת ציפורניים.

נציין כיה לייזר עוד לא הוכח באופן רשמי כשיטת ריפוי לבעיה ולכן מומלץ לקבל המלצות על מכונים וקליניקות מסומכות לטיפולי לייזר בפטרת ציפורניים שלהם הסמכה מקצועית ונתוני הצלחה מוכחים.

מומלץ להתחיל בלב ראשון עם טיפולים מקומיים כגון משחות, קרמים, תמיסת ולק רפואי לציפורניים ורק במידה וטיפול מקומי אינו מסייע בפתרון הבעיה – לנקוט בטיפולי לייזר לריפוי פטרת ציפורניים.

לייזר כמכשיר טיפולי בעל יכולות ריפוי מדהימות

טיפולי הלייזר הפכו בשנים האחרונות לטיפולים מוכרים בעולם הרפואה במגוון תחומי. קרני לייזר לטיפולי עיניים בהם נעשה שימוש בלייזר ברמת דיוק גבוהה לצורך מיקוד העברת אנרגיה לאזורים הנדרשים בעין (ניתוחי הסרת משקפיים ועוד). בנוסף, עולם טיפולי האסתטיקה כולל שימו בלייזר לצורך הסרת שיער. בשטח זה נעשה שימוש בקרני לייזר לחימום שטחי גוף גדולים, החלשת זקיקי השערה והסרת השיער לצמיתות.

השפעת קרני לייזר על רקמות הגוף

קרן לייזר מעבירה אנרגיה באמצעות מיקוד קרני אור לנקודה מסוימת בגוף. אנרגיית קרני הלייזר מתורגמת על ידי הגוף לחום המאפשר שינויים שונים ברקמות הגוף.

טיפול לייזר ציפורניים מאפשר לקרניים ממוקדות להעביר אנרגיה לרקמות הציפורניות כאשר החום הרב הממוקד אל עבר הציפורן גורם להרג הפטריות ולריפוי רקמת הציפורן.

טיפולי לייזר לפטרת ציפורניים

טיפול לייזר להסרה של פטרת ציפורניים כולל מיקוד קרני לייזר על גבי הציפורן הנגועה. קרן הלייזר חודרת את שכבות הציפורן, מגיעה אל הזיהום הפטרייתי ומשמידה אותו.

שיטת טיפול זו גורמת להרס הפטרייה ללא גרימה של נזק או כאבים למטופל ובכך מתאפשר טיפול יעיל, מהיר ואיכותי. טיפול לייזר לפטרת ציפורניים אורך סה"כ 10 דקות. במקרים קלים נדרש טיפול בודד לצורך ריפוי הבעיה אולם ברוב המקרים נדרשת התאמה התוכנית של סדרת טיפולים.

טיפול להסרת פטרת ציפורניים בלייזר – יתרונות וחסרונות

חשוב לציין כי לא ניתן למנוע לחלוטין את חזרת הפטרייה ללא שמירה קפדנית על היגיינת כף הרגל. גם לאחר טיפול ללייזר בציפורניים יש לדאוג להפחית זיהום פטרייתי באמצעות נעילת נעליים מאווררות וייבוש כף הרגל.

בנוסף, מכיוון שמדובר בטיפול חדשני הרפואה עוד לא גיבשה דעה החלטית בנוגע ליעילות הטיפול כאשר יש מן רופאי העור המוכים בטיפול לעומת אחרים המתנגדים לו.

אולם, אין ספק כי מדובר בטיפול קל, מהיר שאינו מלווה בכאב ומאפשר התפטרות מהירה מהפטרת. לרוב, לאחר סדרת טיפולים נעלמת הפטרת והציפורניים הופכות להיות בריאות וחזקות.

בנוסף, מכיוון שטיפול בלייזר אינו טיפול תקופתי, הוא לא גורם לתופעות לוואי ומהווה טיפול ממוקד ויעיל.

נציין כי בקרב הנוטלים תרופות לטיפול בפטרת ציפורניים יש החווים תופעות לוואי בלתי נעימות, מה שאין בטיפולי לייזר.

פטרת ציפורניים – תופעה נפוצה

10%-25% מהאוכלוסייה סובלים מפטרת בציפורן. סימפטומים התופעה כוללים שיניים בגוון ובעובי הציפורן, פגיעה בשלמות הציפורניים ואף כאבים ותחושת גרד. השוני בסימפטומים בין אדם לאדם קשורים במיקום הפטרת וסוג הפתוגן.

בשנים האחרונות טיפולי הלייזר הפכו לפופולריים מאוד בטיפול בפטרת הציפורן. שואלים את עצמכם כמה עולה טיפול לייזר בפטרת ציפורניים? לפניכם המדריך להשוואת מחירי לייזר לפטרת הציפורן:

טווח מחירים לטיפולי לייזר

בישראל קיימים גורמים רבים המציעים טיפולי לייזר לטיפול בפטרת, כאשר המגמה רק בעלייה. בבירור מחירי טיפולי לייזר יש לדעת כי לרוב טיפול לייזר אחד אינו מטפל בבעיה ויש לקבוע סדרת טיפולים. רק באמצעות טיפול עקבי ניתן יהיה להתפטר מהנגע המעיק והבלתי אסתטי.

מעניין לגלות כי טווח מחירי טיפולי לייזר בפטרת ציפורניים הוא רחב מאוד כאשר טיפול באצבע אחת ניתן במחיר של החל מכמה מאות שקלים ועד מחירים של לא פחות מארבע ספרות. 

מחירי הטיפול תלויים בפרמטרים שונים ביניהם: משך זמן הטיפול הנדרש ומספר הטיפולים בפועל, רמת הציוד הרפואי, מיקום הקליניקה (במרכז הארץ לרוב המחיר יהיה יקר יותר מטיפול בערי הפריפריה) וניסיון מקצועי של הרופא המטפל.

עריכת השוואת מחירים באינטרנט

היום, עם ההתפתחות הטכנולוגית הפכה השוואת מחירם לפעול הקלה, עם בעבר נדרשנו לפנות למספר מרפאות ולבקש הצעות מחיר הרי שכיום ניתן לבצע חיפוש בגוגל, לשלוח פניות למספר קליניקות מובילות ולקבל אינדיקציה מהירה על מחיר השוק ועל הקליניקה המשתלמת ביותר לעריכת טיפולי לייזר להסרת פטרת הציפורן. 

אתרים שונים בתחום מספקים מחירוני מחירים מומלצים העשויים לכוון אתכם בדרך למציאת הטיפול הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר.

בנוסף, ניתן למצוא המלצות באתרים שונים וחוות דעת על מטפלים אלו יוכלו לספק לכם אינדיקציה על רמת הטיפול, יעילותו ואיכות השירות. עם זאת, קחו בחשבון כי כל מקרה נבדק לגופו ואין אפשרות להקיש באופן מלא מתופעה אצל אדם אחד לאדם אחר.

עלויות טיפול בפטרת ציפורניים

טיפולי לייזר בעולם הציפורניים מגלמים יתרונות רבים מה שמסביר את הסיבה לרמת הפופולריות של הטיפול עם כניסתו לשוק בשנים האחרונות.

על מנת שתוכלו ליהנות מיתרונות הטיפול, יש לבחור בגורם מטפל בעל ותק וניסיון המשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם ומוסמך לעבודה בקרני לייזר.

קיימת המלצה לבצע השוואת מחירים עם הכנסת השיקולים הנוספים הכוללים טיפול מקצועי וציוד טכנולוגי מתקדם וכן עמידה בכל תקני הבטיחות.

הסיבה לחשיבות המקצועיות בתהליך הטיפול היא ששימוש בקרני לייזר דורש מיומנות רבה וכאשר הוא מתבצע על ידי גורם שאינו מקצועי הוא עלול שלא להועיל ובמקרים קיצוניים אף להזיק.

מכשיר לייזר לטיפול ביתי

בתקופה האחרונה נכנס לשוק מכשיר לייזר חדשני לטיפול ביתי שנחשב ליעיל. חשוב לבצע גם בנוגע אליו השוואת מחירים מדויקת ולבדוק המלצות וחוות דעת.

טיפולים לפטרת ציפורניים בלייזר בכל הארץ

כיום קיימים מכונים ומרפאות לייזר בערים רבות בארץ המספקים טיפולים מקצועיים להסגרת פטרת הציפורן בנוחות ובמחירם נוחים. חפשו מהי המרפאה הקרובה לביתכם ושקלו את סוגיית המרחק כשאתם מחשבים עלויות.

לסיכום

תחום טיפולי הלייזר לפטרת הציפורניים הפך לנפוץ ביותר בשנים האחרונות. הטיפול ממוקד מאוד ומסיר ביעילות את הזיהום הפטרייתי הוא ידוע כבעל יתרונות רבים ונדרשת בדרך כלל סדרת טיפולים על מנת להגיע להחלמה מלאה.

מומלץ לערוך השוואת מחירים בין אתרים שונים ומחירונים ברשת תוך כדי שימת לב לרמת מקצועיות ולציוד טכנולוגי מתקדם.

עד כמה הפוסט הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו

דירוג ממוצע 3.9 / 5. ספירת הקולות: 114

אין הצבעות עד כה, היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.

עקבו אחרינו!

הרשמו לרשימת התפוצה

וקבלו קבוע את כל המידע בנושא טיפול בפטרת הציפרוניים ישירות למייל

מענה מלא על כל השאלות יאפשר לנו להתאים אליכם את התכנים, כך שתוכלו לנצח את הפטרת.

פוסטים אחרונים:

האם חומץ תפוחים יכול לעזור לך להיפטר מהפטרת?

האם חומץ תפוחים יכול לעזור לך להיפטר מהפטרת?

כשמדובר בכפות הידיים והרגליים שלנו יש תופעה שאף אחד או אחת לא אוהבים לראות: ציפורן שחורה! אז ממה נובעת פטריה…
הציפורן שחורה? מה זה אומר ומה צריך לעשות

הציפורן שחורה? מה זה אומר ומה צריך לעשות

כשמדובר בכפות הידיים והרגליים שלנו יש תופעה שאף אחד או אחת לא אוהבים לראות: ציפורן שחורה! אז ממה נובעת פטריה…
האם ניתן לאבחן מחלות נוספות לפי מצב פטרת הציפורניים?

האם ניתן לאבחן מחלות נוספות לפי מצב פטרת הציפורניים?

במבט ראשון נראה כי פטרת הציפורניים מאתרת מצב רפואי שמרכזו הוא בציפורן. לאחרונה, מחקרים רפואיים רבים מצביעים על הקשר בין…
האם פטרת ציפורניים מדבקת

האם פטרת ציפורניים מדבקת

האם פטרת יכולה לדבק ולעבור מאדם לאדם? האם צריך לחשוש ממגע עם אנשים שסובלים מפטרת או להדביק אנשים במידה ואתם…