משלוחים מהירים לכל הארץ
שירות לקוחות זמין במסנג׳ר פייסבוק

משלוחים תוך 3 ימים

שירות לקוחות זמין

פריסה עד 6 תשלומים

הציפורן שחורה? מה זה אומר ומה צריך לעשות

כשמדובר בכפות הידיים והרגליים שלנו יש תופעה שאף אחד או אחת לא אוהבים לראות: ציפורן שחורה! אז ממה נובעת פטריה שחורה בציפורן? וכיצד ניתן לטפל בה בצורה יעילה ומקצועית?
תוכן עניינים

כשמדובר בכפות הידיים והרגליים שלנו יש תופעה שאף אחד או אחת לא אוהבים לראות: ציפורן שחורה!
אז ממה נובעת פטריה שחורה בציפורן? וכיצד ניתן לטפל בה בצורה יעילה ומקצועית?
כל הפרטים בכתבה!

הבעיה: פטריה שחורה בציפורן

ציפורניים שחורות הן בעיה שקשה להתעלם ממנה. פטרת ציפורניים היא תופעה נפוצה ביותר ממה שרובנו יכולים לחשוב וברגע שהיא מתפתחת, ברוב המקרים היא משנה את גוון הציפורן מצבעה הרגיל לצבע שחור או לצבע כהה יותר. מה גורם לשינוי הגוון בציפורן?

1. פציעה או שבר בציפורן: כאשר ציפורן נפגעת – אפילו התפצלות קטנה במבנה הציפורן עשויה להוביל לצבע שחור.

2. אחת מהסיבות העיקריות להופעת פטריה שחורה בציפורן היא התנגדות תקינה של הציפורן ללחץ הנמצא עליה. למה הכוונה לחץ? כאשר נעשה שימוש קבוע באביזרי שיוף / גזירה או חומרי טיפוח ״אגרסיביים״, הציפורן עלולה להחלש ולפגום במערך התמיכה שבתוך העור המסביב לו. כתוצאה מכך, הציפורן יכול להשחיר, להשבר, ואתם תתמודדו עם פטרת ציפורניים.

3. חשיפה לחומרים כימיים: מגוון חומרים כימיים, כמו חומרי ניקוי כימיים או צבעי שיער, עשויים לגרום לשחיקה של הציפורן ולהשחרתה.

4. בעיקר בחודשי הקיץ, הציפורניים נחשפות לחום רב, מה שיכול לגרום להן להיות יותר יבשות ושבריריוות ולהוביל לפטריה שחורה בציפורן.

אז מה ניתן לעשות כדי לטפל בציפורניים שחורות באופן יעיל וברמה הטובה ביותר? התשובה טמונה בהתמדה בתהליך עם מגוון מוצרים איכותיים הזמינים בשוק.

הטיפול בפטריה שחורה בציפורן: טבעי, נוח וזמין

כדי לטפל בציפורניים שחורות, עלינו להשתמש במוצרים מיוחדים שיכולים לעזור לנו להחזיר את הציפורניים למראהן הטבעי. בחנות האינטרנטית שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים המיועדים לטיפול הפטרת ציפורניים תוך בתמקדות בציפורניים שחורות.

תחילה בחרו טיפות:

טיפות לפטרת ציפורניים הן הצעד הראשון בטיפול מקצועי בציפורניים שחורות. הן מיוצרות מחומרים איכותיים ואט-אט יעניקו לציפורן הפגומה את החומרים החיוניים לצמיחתה החדשה. אחת מהטיפות המומלצות הן טיפות Vari-eze הכוללות תרכובות 100% טבעיות ומבריאות את ציפורני הרגליים והיידים שאיבדו צבע או השחירו מטראומה ומטפל באופן מושלם לאקזמת ידיים ורגליים.

האופציה השנייה הן טיפות Repair שהן מהפתרונות המועדפים ביותר אצלנו באתר. היתרון המשמעותי מול המתחרים הוא שהיא ללא ריח רע, נפיחות ואדומומיות בשימוש​. היא נחשבת לפורמולה מחוזקת למצבים קשים ועשויה משמנים טבעיים המנקים ומחטאים ציפורניים נגועות.

חשוב לשמור על היגיינה: בחרו סבון טיפולי

חשוב לשמור על הידיים והרגליים באופן נכון והגייני. זהו המקום לשימוש בסבונים טיפוליים המיוצרים מחומרים איכותיים ומזינים. בחנות שלנו תמצאו מספר אופציות המכילות חומרים טבעיים שיכולים לשמר על בריאות הציפורן ולהגן עליה מפגמים עתידיים.

קרמים לטיפוח

כדי לשמור על ציפורניים במראהן הטבעי ולהגן על העור הרך שמסביב להן, יש לשים לב להרגלים היומיומיים. זהו הזמן להשתמש בקרמים לטיפוח הידיים והרגליים המעניקים לעור את הלחות וההזנה שהוא זקוק אליהם – בלחיצה כאן תגיעו למגוון קרמים טיפוליים שניתן להזמין אונליין.

לסיכום

פטריה שחורה בציפורן היא בעיה מרגיזה בהחלט, אך למרבה המזל יש פתרון. באמצעות טיפול מתאים ושימוש במוצרים איכותיים, ניתן להחזיר לציפורניים את המראה הטבעי ולהגן עליהן מפגמים נוספים. אנחנו מזמינים אתכם להיפטר מציפורניים שחורות ולחזור ציפורניים מטופחות ויפות, בקליק.

עד כמה הפוסט הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו

דירוג ממוצע 5 / 5. ספירת הקולות: 113

אין הצבעות עד כה, היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.

עקבו אחרינו!

הרשמו לרשימת התפוצה

וקבלו קבוע את כל המידע בנושא טיפול בפטרת הציפרוניים ישירות למייל

מענה מלא על כל השאלות יאפשר לנו להתאים אליכם את התכנים, כך שתוכלו לנצח את הפטרת.

פוסטים אחרונים:

האם חומץ תפוחים יכול לעזור לך להיפטר מהפטרת?

האם חומץ תפוחים יכול לעזור לך להיפטר מהפטרת?

כשמדובר בכפות הידיים והרגליים שלנו יש תופעה שאף אחד או אחת לא אוהבים לראות: ציפורן שחורה! אז ממה נובעת פטריה…
הציפורן שחורה? מה זה אומר ומה צריך לעשות

הציפורן שחורה? מה זה אומר ומה צריך לעשות

כשמדובר בכפות הידיים והרגליים שלנו יש תופעה שאף אחד או אחת לא אוהבים לראות: ציפורן שחורה! אז ממה נובעת פטריה…
האם ניתן לאבחן מחלות נוספות לפי מצב פטרת הציפורניים?

האם ניתן לאבחן מחלות נוספות לפי מצב פטרת הציפורניים?

במבט ראשון נראה כי פטרת הציפורניים מאתרת מצב רפואי שמרכזו הוא בציפורן. לאחרונה, מחקרים רפואיים רבים מצביעים על הקשר בין…
האם פטרת ציפורניים מדבקת

האם פטרת ציפורניים מדבקת

האם פטרת יכולה לדבק ולעבור מאדם לאדם? האם צריך לחשוש ממגע עם אנשים שסובלים מפטרת או להדביק אנשים במידה ואתם…